Sevirəm demək istədim

Mən zülmət gecənin qaranlığında
Mən ay işığının toranlığında
Sənə sevirəm demək istədim
Səni yad baxışlara qısqanan zaman
Leysan yağış bizi isladan zaman
Sənə sevirəm demək istədim
Mən sənə hər dəfə toyda,nişanda
Mən sənə bayramda tonqal başında
Sevirəm demək istədim
Göydə ulduzları izlədiyin vaxt
Sübh çağı avtobus gözlədiyin vaxt
Sənə sevirəm demək istədim
Bəhanə də gəzdim adi salamda
Gözün gözlərimə toxunan anda
Sənə sevirəm demək istədim
Beynimdə yüz cürə üsul axtarıb
Bir sevgi filmindən söz- söhbət salıb
Sənə sevirəm demək istədim
Amma hər fürsətdə dayandım,susdum
Sevirəm deməyə qorxdum,çox qorxdum
Çünki,damı uçuq kirayə evdə
Sevgi yağış sularından qorumur
Buz kimi otaqda yaş divarlara
Nə qədər sevirəm desən qurumur
Təbəssüm əskik olmayan üzündə
Kədər əskik olmaz deyə çəkindim
Yoxsul bir həyatın ağırlığını
Qaldıra bilməzsən deyə düşündüm
Bütün arzulara çatasan deyə
Ən böyük arzumu verdim əlimdən
Sənə həsrət qalmaq yolunu tutdum
Səni həsrət qoymaq istəmədim mən
Sonra birdəfəlik gözündən itdim
Sənə,sənə görə xəyanət etdim

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

One Response to “Sevirəm demək istədim”

  1. kaşki deyəydiz.bəlkə uçuq,kirayə eviniz onun xoşbəxtliyi idi.

    YanıtlaSil